• NewOrigin
  • Kontaktujte nás
    info@srz-zahorie.sk
    Po a Str: 16:00 - 18:00
  • Môj profil
  • je prázdny
    za 0.00 €

Postup pri reklamácii

Prišla Vám nesprávna alebo poškodená zásielka? Na tejto stránke nájdete všetky potrebné informácie, aby ste túto nepríjemnosť vyriešili čo najrýchlejšie.

1. krok - Kontaktujte nás

Ak Vám bol doručený poškodený tovar, bezodkladne (najneskôr do 24hod.) nás prosím kontaktujte prostredníctvom emailu: info@srz-zahorie.sk alebo telefonicky na číslo +421 911 707 666

2. Krok - Vyplnenie reklamačného protokolu

Na uplatnenie reklamácie je povinný zákazník vyplniť reklamačný protokol.

Reklamačný protokol nájdete >>TU<<

3. Krok - Spätné odoslanie poškodeného tovaru

Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, a to buď osobne alebo prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu Mestská organizácia SRZ Záhorie, Staničná 5, 900 52 Zohor. Predávajúci odporúča tovar poistiť.

Spolu so zásielkou Vás žiadame odoslať vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe.

4. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Vybavenie reklamácie nesmie podľa zákona trvať dlhšie ako 30 dní. Reklamácia byva vo väčšine prípadoch vybavená do 48hod od doručenia poškodeného tovaru predávajúcemu. Tovar Vám bude odoslaný prostredníctvom Slovenskej pošty zadarmo v čo najkratšom čase.